Saturday, November 11, 2017

بهترین هتل های مشهد

هتل آپارتمان افتخار مشهد

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان با کیفیت خوب می گردید من این هتل آپارتمان را به شما پیش نهاد می کنم این هتل در سال 92 تاسیس شده است و دارای 19 واحد سوئیت و آپارتمان یک خوابه می باشد امکانات هتل شامل اینترنت در لابی و واحد ها فولبرد رستوران خدمات خانه داری گشت درون شهری صبحانه در رستوران و در اتاق ها دستگاه واکس کفش تبدیل ارز تهیه بلیط و ... می باشد. مسافران تور مشهد شهریور 96 می توانند اقامت راحتی را در ایت هتل داشته باشند.


هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم جزء یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هتل آپارتمان های مشهد مقدس است که حدود دو ماه است که افتتاح شده است و یک هتل زیبا و نو ساز می باشد. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود ۱۰ دقیقه می باشد.در هتل آپارتمان میثم صبحانه , ناهار و شام به صورت منو انتخابی برای شما مسافران تور مشهد پاییز 96 سرو میشود. موقعیت مکانی این هتل آپارتمان بسیار مناسب است به طوری که به حرم مطهر و مرکز شهر مشهد نزدیک است.

فاصله هتل آپارتمان صوفیان تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه و تا راه آهن حدود ۲۵ دقیقه می باشد.

آدرس : مشهد – خیابان دانش شرقی ۱۷ – هتل آپارتمان میثم

 


هتل آپارتمان هورام مشهد

هتل آپارتمان هورام مشهد در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل آپارتمان با داشتن سوییت و آپارتمان های یک خوابه با فاصله ی نزدیک به خیابان امام رضا و چهار راه دانش آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد مهر 96 امام هشتم (ع) می باشد. فاصله هتل تا حرم 10 دقیقه پیاده روی ,تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 30 دقیقه می باشد. امکانات هتل شامل : لابی , اینترنت در واحد و لابی,فولبرد, آسانسور,خدمات اختصاصی,صبحانه,سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.


هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائران تور مشهد آبان 96 گرامي مي باشد.

 


هتل آپارتمان آلتون مشهد

هتل آپارتمان آلتون مشهد با فاصله 10 دقیقه پیاده از حرم مطهر امام رضا (ع) در خیابان شیرازی منتهی به باب شیخ طوسی واقع شده است. این هتل آپارتمان با داشتن اتاق های دو تخت و سه تخت و آپارتمان های چهار نفره با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد آذر 96 می باشد. امکانات , تصاویر , قیمت ها و سایر اطلاعات هتل آپارتمان آلتون در زیر آمده است.امکانات هتل شامل لابی,کافی شاپ,ماهواره,اینترنت در لابی,فروشگاه و غرفه,رستوران,کافی نت,تاکسی سرویس,گشت دردون و برون شهری,صبحانه می باشد.

No comments:

Post a Comment