Saturday, December 16, 2017

نرخ هتل های کوش آداسی

هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97که در موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی ساحل دریای اژه و هم چنین مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد و قیمت بسیار مناسبی دارد که به همین دلیل مقصد بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی می باشد. هتل اسلان دارای 54 اتاق خانوادگی و استاندارد است که بسیار تمیز بوده و دارای امکانات تور کوش آداسی دی 96مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع و تلفن هستند. رستوران هتل دارای دو سالن روباز و سرپوشیده بوده صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می دهد. این تور کوش آداسی زمستان 96هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 77 کیلومتر فاصله داشته که با هزینه اضافه می توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، کافی شاپ، اینترنت تور کوش آداسی اسفند 96در لابی، باغ، صرافی و خدمات تور می باشد.

هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان کوش آداسی

 


هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار دارد.تور کوش آداسی تعطیلات فروردین 97 هتل در فاصله کمی تا ساحل قرار گرفته است و خدمات خود را به صورت ALL  به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه 83 کیلومتر است. در کنار هتل یک باغ بسیار زیبا مملو از درخت های نخل وجود دارد. هتل دارای 80 اتاق و سوئیت است که هرکدام دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه ، حمام تور کوش آداسی اسفند 96با دوش و سشوار و صندوق امانات هستند. هتل دارای دو رستوران با منویی از غذاهای خوش طعم محلی و بین المللی است. استخر روباز تور کوش آداسی دی 96هتل در میان انبوهی از درختان نخل قرار داشته و در کنار آن تخت های حمام آفتاب قرار دارند. از دیگر امکانات هتل اولیویا می توان به استخر سرپوشیده، کتابخانه، دارت، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اتاق بازی کودکان و پذیرش 24 ساعتهتور کوش آداسی فروردین 97 اشاره کرد.

هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا کوش آداسی

 


هتل لیمان کوش آداسی

هتل 3 ستاره لیمان کوش آداسی در کنار ساحل تور کوش آداسی بهمن 96دریای اژه قرار دارد. هتل دارای بهترین موقعیت مکانی در کنار دریا است که تور کوش آداسی بهار 97تمام 16 اتاق آن دید پانارومایی رو به دریا دارند. اتاق های هتل از انواع خانوادگی و استاندارد است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات چای ساز، تلویزیون، حمام با دوش، اینترنت و روم سرویس هستند. رستوران هتل در وعده صبحانه ، صبحانه های خوشمزه تور کوش آداسی زمستان 96ترکی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. هم چنین شما می توانید از رستوران بام این هتل استفاده کنید. تور کوش آداسی فروردین 97برای گردش در شهر می توانید از هتل لیمان ماشین اجاره کنید. از دیگر امکانات هتل می توانتور کوش آداسی اسفند 96 به باغ، کتابخانه، زمین بازی کودکان، خدمات تور و ... اشاره کرد.

هتل لیمان کوش آداسی

هتل لیمان کوش آداسی

هتل لیمان کوش آداسی


هتل گرند آندر کوش آداسی

هتل گرند آندر یکی از هتل های 4 ستاره کوش اداسی است که در تور کوش آداسی زمستان 96خیابان اینونو قرار گرفته است. هتل فاصله 150 متری تا ساحل دارد و فاصله هتل تا مرکز شهر و فرودگاه عدنان مندرس به ترتینب 3 و 70 کیلومتر است. این هتل دارای 80 اتاق شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات بالکن، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام با سشوار و صندوق امانات هستند. خدمات هتل گرند تور کوش آداسی بهار 97آندر به صورت Half Board ارائه می شود. در محوطه خارجی هتل استخر روباز در میان درختان نخل وجود دارد و در کنار آن تخت های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند. در مرکز اسپا هتل سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازی تور کوش آداسی فروردین 97وجود دارند. در رستوران هتل صبحانه و شام با منوی بوفه و ناهار به صورت منوی انتخابی با انواع غذاهای تور کوش آداسی بهمن 96ترکی و بین المللی سرو می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد، تنیس روی میز، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل گرند آندر کوش آداسی

هتل گرند آندر کوش آداسی

 

No comments:

Post a Comment