Saturday, November 11, 2017

رزرو هتل های ترکیه

هتل ملاس آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره ملاس آنتالیا ترکیه در سال 2009 در منطقه لارا آنتالیا افتتاح شد. سرویس دهی هتل به صورت UALL است و هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل دارای 322 اتاق است که شامل اتاق های سینگل، توئین، تریپل و اتاق های خانوادگی است و برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام با دوش و سشوار و تراس با ویوی باغ یا دریای مدیترانه است. رستوران هتل با منوی بوفه صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. هم چنین می توانید از سرو غذا در تراس لذت ببرید. دو رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ترکی و دریایی نیز وجود دارند. هم چنین 4 کافه در قسمت های مختلف هتل واقع شده اند که نوشیدنی و دسرهای خوش طعم سرو می کنند. فاصله هتل تا فرودگاه 14.5 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 28 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به باغ زینتی، استخر سرپوشیده و روباز، اتاق ماساژ، مرکز تناسب اندام، واترپلو، زمین اسکواش، تنیس، استخر و زمین بازی مخصوص کودکان، نمایش، شعبده بازی و موسیقی زنده اشاره کرد.

هتل ملاس آنتالیا ترکیه

هتل ملاس آنتالیا ترکیه

هتل ملاس آنتالیا ترکیه

هتل رافلز استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره رافلز استانبول ترکیه در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است. فاصله هتل تا منطقه تکسیم 6 کیلومتر، تا کاخ سیرگان 2.5 کیلومتر، تا پل بسفر 3.7 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه 31 کیلومتر است. هتل دارای 180 اتاق است که شامل اتاق های دلوکس، دبل، اتاق کینگ رو به دریا، سوئیت یک خوابه، سوئیت دلوکس، اتاق خانوادگی رو به دریا و سوئیت دو خوابه است که برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، حمام با سشوار، صندوق امانات و اینترنت است. رستوران هتل به نام روکا انواع غذاهای بین المللی را به صورت منوی بوفه سرو می کند. هم چنین 5 کافه در مکان های مختلف هتل وجود دارند که انواع نوشیدنی و دسر را سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، استخر سر پوشیده و روباز، باشگاه کودکان، ترانسفر فرودگاهی، تراس، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، روم سرویس و... است.

هتل رافلز استانبول ترکیه

هتل رافلز استانبول ترکیه

هتل رافلز استانبول ترکیه

 

هتل اسپایس آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره اسپایس آنتالیا ترکیه در زمینی به مساحت 91000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. هتل در میان درختان زیبای کاج قرار گرفته است و در کنار ساحل شنی اختصاصی به طول 270 متر قرار دارد. هتل دارای 526 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، سوئیت ویژه، سوئیت دوبلکس و ویلا است که برای مهمانان تور ترکیه دارای امکانات بالکن، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام با سشوار، مینی بار رایگان، صندوق امانات و خط تلفن است. هتل دارای 9 رستوران است که شامل رستوران اصلی با منوی بوفه و رستوران هایی با سرو غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و آسیایی است. سرویس دهی این هتل به صورت UALL است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، پارک آبی با سرسره های مهیج، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، مرکز بدنسازی، زمین گلف، تنیس، والیبال ساحلی، ژیمناستیک، بیلیارد، قایق رانی، موج سواری، سینما، کلاب کودکان، تیم انیمیشن، اجاره دوچرخه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی و آرایشگاه اشاره کرد.

هتل اسپایس آنتالیا ترکیههتل اسپایس آنتالیا ترکیههتل اسپایس آنتالیا ترکیه 

هتل آرورا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره کوش آداسی ترکیه در سال 2005 در نزدیکی دریای اژه واقع شده است. فاصله هتل تا مرکز کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه 97 کیلومتر است. هتل دارای 137 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، حمام با دوش و سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع و صبحانه است. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند و کافه هتل در کنار استخر قرار دارد و بستنی و نوشیدنی سرو می کند. در مرکز اسپا هتل سالن های بدنسازی و ماساژ، حمام ترکی، سونا و جکوزی وجود دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، سرسره آبی، موزیک زنده، نمایش، اینترنت رایگان، صرافی، اتاق های پاک، روم سرویس و سالن پینگ پنگ اشاره کرد.

هتل آرورا کوش آداسی ترکیههتل آرورا کوش آداسی ترکیههتل آرورا کوش آداسی ترکیه

No comments:

Post a Comment