Saturday, November 11, 2017

هتل های خوب مشهد

هتل آپارتمان معجزه مشهد

این هتل آپارتمان 3 ستاره یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمان های مشهد به حرم مطهر می باشد که با 16 واحد پذیرای مسافرین محترم تور مشهد شهریور 96 می باشد. هتل آپارتمان معجزه که تنها دو دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد صبحانه با منوی بوفه و ناهار و شام به صورت فولبرد با 4 نوع منوی انتخابی پذیرای مسافرین محترم می باشد. 

هتل آپارتمان معجزه مشهد


هتل نجف الشرف مشهد

این هتل آپارتمان 2 ستاره در 6 طبقه و با تمامی امکانات مدرن و پیشرفته در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع گردسده است . مدیریت و پرسنل هتل ضمن خوش آمدگویی ، سفری خوش و خاطره انگیز را در مشهد و همچنین اقامتی دلنشین را در هتل آپارتمان نجف اشرف برای مهمانان تور مشهد نوروز 97 آرزو می نمایند.

هتل نجف الشرف مشهد

هتل نجف الشرف مشهد


هتل آپارتمان کنعان مشهد

این هتل آپارتمان در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ساخته شده است.امکانات هتل برای مسافران تور مشهد پاییز 96 شامل : رستوران،لابی،خدمات خانه داری،آسانسور،تاکسی سرویس و خدمات اتاق ها شامل:سشوار ، یخچال ، تلوزیون ، تلفن ، سرویس بهداشتی ایرانی ، حمام،علاوه بر این هتل دارای پارکینگ سرپوشیده برای مسافران مشهد می باشد.

هتل آپارتمان کنعان مشهد

هتل آپارتمان کنعان مشهد


 

هتل اولیا مشهد

 

این هتل 1 ستاره بدلیل رعایت استانداردهای بین المللی و داشتن فضای دلنشین در سطح هتل های خوب مشهد قرار گرفته است که مسافران تور مشهد مهر 96 با اقامت در این هتل بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را  می توانند تماشا کنند.از امکانات هتل می توان به گشت درون . برون شهری،لابی،اینترنت در هتل،کافی شاپ،نماز خانه،فروشگاه و غرفه،پارکینگ اختصاصی،آسانسور،استخر،سونا،گیم نت،صبحانه و ... اشاره کرد.

 

 

 


هتل مدائن مشهد

این هتل 3 ستاره در خیابان امام رضا (ع) با فاصله بسیار کم از حرم امام رضا واقع شده است با پرسنلی مجرب و کادری آموزش دیده آماده همکاری و پذیرایی از میهمانان تور مشهد آبان 96 ارگانها ، شرکتها ، ادارات ، دانشگاهها و زائرین امام هشتم (ع)می باشد .در حال حاضر این هتل از میهمانان مشهد خود فقط به صورت فولبرد با صبحانه بصورت بوفه مجلل و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با 8 نوع غذا آماده پذیرایی میباشد.

 

No comments:

Post a Comment