Saturday, November 11, 2017

هتل های کیش

هتل گاردنیا کیش

این هتل 4 ستاره در سال 1387 در 3 فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی 3 ستاره تاپ  طراحی و شروع به ساخت گرید . فاز 1 ساختمانی شامل 21 واحد ویلایی با انواع اتاق های 3،2و4 نفره با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال 1390 به بهره برداری رسید .فاز 2 مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی  در 4 طبقه  سرسرای باران، کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان و 36 باب اتاق شامل انواع اتاق های 3،2،1و4 نفره  در سال 1393 به بهره برداری رسید،خدمات هتل شامل ترنسفر فرودگاهی،صبحانه به صورت بوفه،سرویس رایگان برای بازار،رستوران نخل،رستوران 24 ساعته،چایخانه سنتی،خدمات تفریحی و گردشگری،سالن بیلیارد و تفریحات بازی،اینترنت رایگان می شود،گردشگران تور کیش شهریور 96 در صورت اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می توانند با شمارهای ذکر شده تماس حاصل نمایید. 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش از هتل های ساحلی زیبا و خوب جزیره کیش است. از مزیت های این هتل نزدیکی به پارک ساحلی سیمرغ می باشد. هتل سیمرغ کیش دارای 80 اتاق دوتخته، سه تخته و چهار تخته می باشد. امکانات رفاهی که هتل سیمرغ برای مسافران تور کیش پاییز 96 ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، لابی و ... می باشد.

آدرس : کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

 


هتل ارم کیش

هتل ارم کیش از هتل های 4 ستاره خوب کیش است که در بلندترین منطقه شمال شرقی کیش واقع شده است. تمام اتاق های هتل ارم دارای چشم انداز زیبا از دریا هستند و اقامت خوشی را برای گردشگران تور کیش مهر 96 آماده کرده اند. هتل ارم کیش مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیط سرسبز با محوطه سازی زیبا و آبنماها می باشد. از امکاناتی که هتل ارم کیش برای مسافران تور کیش ارئه می دهد می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سونا، بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ، فروشگاه، آرایشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری و ... اشاره کرد.

آدرس : کیش، بلوار خیام، هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 


هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج کیش شامل بخش ساحلی و بخش دریایی می باشد که توسط یک پل چوبی زیبا به هم متصل شده اند. نمای هتل ساحلی تلفیقی از سنت و مدرنیته است که در منطقه بکر شمال غربی جزیره واقع شده است. هتل دریایی این مجموعه شامل 100 سوئیت با کف های شیشه ای می باشد که برای رفاه حال میهمانان تور کیش نوروز 97 از ماشین های گلف برای حمل و نقل مسافران استفاده می شود این هتل دارای مجموعه ای از رستوران ها چایخانه،کافی شاپ و ... می باشد. که تعدادیشان ساحلی و بقیه داخل مجموعه هتل واقع گردیده. هتل دارای امکاناتی نظیر صبحانه بوفه،ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIPو اینترنت است. والیبال ساحلی،سالن,سالن بدنسازی,اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات این هتل لوکس می باشد.

 


هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش.jpg

هتل 3 ستاره ستاره طلایی یکی از هتل های زیبای جزیره کیش می باشد که از مراکز خرید کمی دور است. امکاناتی که هتل برای میهمانان عزیز خود فراهم کرده است سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران را فراهم میکند. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را با تور کیش آبان 96 سپری کنند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

_ستاره_طلایی_کیش2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش1.jpg

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی برای مسافران تور کیش آذر 96 و...

_ستاره_طلایی_کیش3.jpg

 

No comments:

Post a Comment